Avonturen, afscheid en laatste loodjes - Reisverslag uit , van Martine Boetje - WaarBenJij.nu Avonturen, afscheid en laatste loodjes - Reisverslag uit , van Martine Boetje - WaarBenJij.nu

Avonturen, afscheid en laatste loodjes

Door: martineboetje

Blijf op de hoogte en volg Martine

27 November 2010 | ,

Hee alemaal!

De laatste loodjes van mij stage, afscheid van alle 'semester' studenten en nog wat avonturen/leuke laatste aciviteiten in Santiago beleefd..wat is de tijd toch snel gegaan hè!!!! ongelofelijk...

AVONTUREN:
ik heb DE voetbalklassieker van chili gezien, we zijn levend uit het stadion gekomen na hélemaal doorweekt te zijn geraakt door stromende regen de hele dag. het was bikkelen in de kou, maar dat maakt het voetbal en het enthousiasme ook wel weer groter met 70.000 man in een stadion met vuurwerk, vlaggen, trommels en ME.
Met Anneleen naar 2 gave concerten geweest, the Black Eyed Peas en Creamfields, een dance festival. Was wel apart om na al die salsa en zomerse muziek weer lekker op zn europees in je eentje te stampen op Faithless en David Guetta. Supergave shows met lasers, robots..spectaculair!
Afgelopen weekend met huisgenoten en chilenen naar het strand geweest voor een ander (hippie) concert. wat een tegenstelling to creamfields zeg: allemaal dreadlocks, zwerverachtige mensen en asocialen, want bij mn vriendinnetje was de camera gestolen en ik heb ook mijn 'bijna bestolen' ervaring meegemaakt. Dat gaat gewoon met een hand diep graaiend in mijn broekzak zonder schaamte!!!gelukkig was mijn reactie vrij snel en kon ik het voorkomen, maar ik kon niet zijn wie het was helaas om hem even wat Nederlandse manieren te leren, stomme flaite!

DESPEDIDAS
de maand december komt eraan, de kerstbomen met nepsneeuw staan al te fonkelen in de supermarkten, pepernoten zijn helaas nergens te vinden, maar studerend Chili bereis zich voor voor de laatste tentamens en dan 3 maanden vakantie. Dat betekent dat ons huis leegloopt, iedereen bereid zich voor op de zomer (ik ook!) en gisteravond hadden we een BBQ (kom vooral niet aan met ál teveel salade) om het jaar af te sluiten. Ook Ruben en Marjori (NL) zijn al een tijdje uit Chili, wel jammer want het was toch altijd wel gezellig om met Nederlanders op te trekken om af en toe lekker te klagen, niet uren te hoeven wachten en makkelijk knopen door te hakken.

LAATSTE LOODJES
Op mn stage INTA de laatste loodjes, veel RSI weer helaas, maar het zit er bíjna op, nog maar 2 dagen!! Heb uiteindelijk 1 artikel geschreven en mn WURverslag met reflectie etc, maar ze verwachten nog wel de andere 2 artikelen in januari, us ik zal niet stilzitten als ik weer terugben van mijn reis. Het vette is wel dat íjn naam als eerste boven het artikel verschijnt, hoe vet is dat?! Misschien wel de eerste Boetje die publiceert?! En ze vroegen even tussen neus en lippen door of ik het leuk zou vinden om bij ze te komen werken hahah. Wie weet....

Tot nu toe kijk ik dus terug op een toptijd in Chili en nog maar eventjes en dan begint onze grote reis door Noord Chili (atacama), Bolivia, Iguazu, Buenos Aires en Zuid-Chili!!


un abrazo,

Martine

  • 27 November 2010 - 17:29

    Bart De Vreede:

    Hey!

    Ik vond het "ik ben terug over 49 dagen" al niet echt matchen met het afscheid nemen. Maar er zit nog een snoepreisje achteraan! haha. Mooie avonturen tot nu toe in ieder geval :)

    Ik hoop dat je kunt publiceren! Bij mij is die hoop al een beetje vergaan omdat het allemaal niet zo soepel loopt hier ;)

    Enjoy en geniet nog even voordat het burgerleventje begint ;)

  • 27 November 2010 - 18:00

    Geert:

    Boetje et all. 2010, haha!!
    en ons tripje gaat mooi worden schat, dat sowieso, laat die cachaca maar komen!!


  • 28 November 2010 - 12:56

    Anja Arentsen:

    Hoi Martine,

    Het was een mooie tijd zo te lezen en het mooiste komt misschien nog wel.

    Hij komt eraan! Wij wensen jullie een prachtig weerzien en een schitterende reis toe!

    Lieve groetjes,

    Gerard en Anja.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Martine

Actief sinds 15 Juni 2010
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 24451

Voorgaande reizen:

11 April 2015 - 11 Juli 2015

Peru: Cusco

25 Juni 2010 - 15 Januari 2011

Martine in Chili

Landen bezocht: