Woestijnen op hoogte - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Martine Boetje - WaarBenJij.nu Woestijnen op hoogte - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Martine Boetje - WaarBenJij.nu

Woestijnen op hoogte

Door: martineboetje

Blijf op de hoogte en volg Martine

12 December 2010 | Bolivia, Sucre

hallo allemaaal!!!

De grote trip is begonnen en we hebben de droogste woestijn ter wereld in chili gezien met geysers en rotsachtige taferelen en zijn daarna doorgegaan met een jeeptrip naar bolivia. het was een hele onderneming en superspannend (e beetje risky), want de jeep begaf het gemiddeld 2 keer per dag, je zit midden in de woestijn en ook nog eens op 4400m hoogte! werd dus ook beetje misselijk en uiteindelijk heb ik stage I hoogteziekte bereikt (= niet leuk!) maar we zijn erbovenop gekomen!

de cultuurshock in bolivia is vrij groot. overal ligt afval, veel oude tandeloze omaatjes op straat en iedereen staart je echt aan. we zien er ook wel heel anders uit en zijn echt reuzen hier. we zijn nu weer terug op de bewoonde wereld, in de hoofstad van bolivia en gaan met een bus door naar het oosten om de watervallen van iguazu te bekijken en oud en nieuw te vieren iun buenos aires.

Alvast een fijne kerst en oud en nieuw voor iedereen want de internetverbindingen zijn hier niet zoals in europa :)

saludos,

Martine

• 12 December 2010 - 20:36

Rianne:

Heel veel plezier meis! Ben benieuwd naar je foto's! Liefs, Rian

• 12 December 2010 - 20:49

Myrthe:

Heey Boetje!!
    Heb je wbj weer eens bijgelezen! ;-) Ziet er goed uit! Veel plezier met de feestdagen en met o&n in buenos aires!
    xxx Myrthe

• 13 December 2010 - 09:41

Janneke:

Enjoy!

Super veel fun in Buenos Aires!

• 13 December 2010 - 21:07

Wieneke De Vries:

martine, hele fijne kerstdagen en een prettige jaarwisseling daar en geniet er van, groetjes van ons uit Bennekom