Noord Peru - Reisverslag uit Trujillo, Peru van Martine Boetje - WaarBenJij.nu Noord Peru - Reisverslag uit Trujillo, Peru van Martine Boetje - WaarBenJij.nu

Noord Peru

Blijf op de hoogte en volg Martine

03 Juli 2015 | Peru, Trujillo

Haaa leute!

Mijn reistweeweekse is begonnen, dus wat minder goede verbinding om fotos up te loaden. Het noorden van Peru heeft zonnige stranden en surfplekken, het hele jaar door goed toeven. Daar wil ik heen dacht ik! Na die kou in bergachtig Cusco even een vers visje happen (Ceviche is typisch hier, rauwe vis in limoen/ui saus), het zand onder mijn voeten voelen en weer op zeeniveau zijn om alvast aan Nederland te wennen...

Ik ben naar Piura gevlogen en ben nu bezig met een tocht per bus terug richting Lima. Tot nu toe vond ik Cajamarca een hele fijne stad om te zijn, met veel ijs, yoghurt, kaas en lekker eten. Mm, weer wat anders dan de dagelijkse rijst en gebakken aardappels die je altijd krijgt (groenten kennen ze nauwelijks). Nu ben ik in Trujillo, de stad met oude Moche tempels, in een woestijn aan de kust.

Vannacht met de bus naar Huaraz, toch weer terug naar de bergen, van 5000 meter, de Cordillera Blanca noemen ze het omdat er altijd sneeuw ligt. Nog even lekker stappen stoempen voordat ik weer terug ga naar Nederland eind volgende week.

GRoetjes!

  • 03 Juli 2015 - 13:56

    Hans:

    Leuk om je verhaal te lezen en te zien dat je het goed hebt. Ik zie er naar uit je weer te zien en alle verhalen en foto's met jou erbij te horen.

    Liefs,

    Fahtie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Actief sinds 15 Juni 2010
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 24447

Voorgaande reizen:

11 April 2015 - 11 Juli 2015

Peru: Cusco

25 Juni 2010 - 15 Januari 2011

Martine in Chili

Landen bezocht: