Terug in ons koude kikkerlandje - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Martine Boetje - WaarBenJij.nu Terug in ons koude kikkerlandje - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Martine Boetje - WaarBenJij.nu

Terug in ons koude kikkerlandje

Blijf op de hoogte en volg Martine

31 Juli 2015 | Nederland, Utrecht

En daar zit ik dan weer....achter mijn eigen bureautje achter de laptop met koude vingers en koude tenen....het was toch zomer in Nederland?
Nou, de afgelopen week leek het meer herfst met stormen, felle regenbuien, hagel en kou!!

Toch weer even acclimatiseren, ook al was het in Peru ook eerder koud dan warm in de bergen. Letterlijk ben ik weer op Hollandse bodem geland, maar figuurlijk? Het leventje hier gaat weer zijn gangetje, ik 'mag' weer op zoek naar een (betaalde) baan en de rest van Nederland vertrekt naar een welverdiende vakantie....Tsja...toch wel gek om terug te zijn en 'niets' te doen te hebben...we gaan zien wat de tijd me brengt.

De ervaring in Peru was in ieder geval onvergetelijk, mooi, fijn, nuttig, leerzaam, bijzonder en sociaal. Ik heb veel mooie mensen ontmoet die ik hopelijk ooit weer eens tegenkom. Ik heb de kinderen in de projecten gegeven wat ik kon en krijg via facebook nog mee wat ze nu uitspoken en kunnen (zoek op Hogar de las Estrellas).

Mooie herinneringen, en al meteen weer zin om een nieuwe Zuid Amerika (of Midden Amerika?) trip te plannen...het lonkt!

  • 31 Juli 2015 - 15:34

    Tjitse:

    Mocht je je vervelen kan je altijd in het oude vertrouwde Santpoort komen, in de feestweek is het altijd goed weer!

  • 01 Augustus 2015 - 11:06

    Myrthe:

    Welkom terug in Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martine

Actief sinds 15 Juni 2010
Verslag gelezen: 1858
Totaal aantal bezoekers 24460

Voorgaande reizen:

11 April 2015 - 11 Juli 2015

Peru: Cusco

25 Juni 2010 - 15 Januari 2011

Martine in Chili

Landen bezocht: