Terug in ons koude kikkerlandje - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Martine Boetje - WaarBenJij.nu Terug in ons koude kikkerlandje - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Martine Boetje - WaarBenJij.nu

Terug in ons koude kikkerlandje

Blijf op de hoogte en volg Martine

31 Juli 2015 | Nederland, Utrecht

En daar zit ik dan weer....achter mijn eigen bureautje achter de laptop met koude vingers en koude tenen....het was toch zomer in Nederland?
Nou, de afgelopen week leek het meer herfst met stormen, felle regenbuien, hagel en kou!!

Toch weer even acclimatiseren, ook al was het in Peru ook eerder koud dan warm in de bergen. Letterlijk ben ik weer op Hollandse bodem geland, maar figuurlijk? Het leventje hier gaat weer zijn gangetje, ik 'mag' weer op zoek naar een (betaalde) baan en de rest van Nederland vertrekt naar een welverdiende vakantie....Tsja...toch wel gek om terug te zijn en 'niets' te doen te hebben...we gaan zien wat de tijd me brengt.

De ervaring in Peru was in ieder geval onvergetelijk, mooi, fijn, nuttig, leerzaam, bijzonder en sociaal. Ik heb veel mooie mensen ontmoet die ik hopelijk ooit weer eens tegenkom. Ik heb de kinderen in de projecten gegeven wat ik kon en krijg via facebook nog mee wat ze nu uitspoken en kunnen (zoek op Hogar de las Estrellas).

Mooie herinneringen, en al meteen weer zin om een nieuwe Zuid Amerika (of Midden Amerika?) trip te plannen...het lonkt!

• 31 Juli 2015 - 15:34

Tjitse:

Mocht je je vervelen kan je altijd in het oude vertrouwde Santpoort komen, in de feestweek is het altijd goed weer!

• 01 Augustus 2015 - 11:06

Myrthe:

Welkom terug in Nederland!